Çarşamba, Mayıs 28

Xiaomi elmayı giyilebilir teknolojinin arkasında bıraktı

Yaratılış Tarihi: 24 Mayıs 2025 12:03

Küresel teknoloji pazarını yakından takip eden Canalys Araştırma Şirketi’nin verilerine göre, Xiaomi 2025’in ilk çeyreğinde 8.7 milyon gönderiyle zirveye çıktı. Apple, 7.6 milyon sevkiyatla ikinci kaldı.

Xiaomi, -2021’in ortasından bu yana ilk kez oturuyor. Canalys analistlerinden biri olan Jack Leatim, markanın bu başarıyı daha olgun bir ekosistem stratejisi ile sağladığını ve “Xiaomi, Mi Band ve Redmi Watch, fiyatları fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlarda fiyatlardaki fiyatlar sunmak için serilerini güncelledi.

Temel giyilebilir cihazlara ilgi artıyor

Rapora göre, giyilebilir grubun küresel pazarı 2025’in ilk çeyreğinde yıllık yüzde 13 artışla 46.6 milyona ulaştı. Bu büyümede, temel giyilebilir ürünlere olan talep belirleyiciydi. Özellikle kalkınma pazarlarında, uygun ürünlere ilgi mükemmeldir.

Redmi Band 5, Xiaomi’nin başarısında önemli bir rol oynarken, markanın telefonu, akıllı saati ve yerli ürünleri, Hyperos girişimini de bir araya getiren genel büyümeye katkıda bulundu.

Apple Watch’taki otopark devam ediyor

Apple, 7.6 milyon sevkiyatla piyasanın yüzde 16’sını aldı. Şirketin giyilebilir ürünü son zamanlarda “durgun” olsa da, Apple Watch küresel satışlarındaki düşüşün etkileri iki yıldır uyarıldı. Ancak, bu yılın büyük bir güncellemenin onuncu yıldönümü olan Apple, Watch, mükemmel bir güncelleme ve yılın ikinci yarısı tekrar saldırmalı.

Huawei ve Samsung da yarışta

Huawei, 7.1 milyon adet ile listenin üçte birine katıldı. GT ve Fit serisine ek olarak, küresel olarak büyüyen Huawei Sağlık uygulaması olağanüstü unsurlar arasındadır.

Samsung, 4.9 milyon sevkiyatla dördüncü sırada yer aldı. Kore teknoloji devi, temel grup ürünleri ile pazarların geliştirilmesinde büyümeyi hedeflerken, üst segment akıllı saatlerle küresel rekabette var olmaya devam ediyor. Şirket, temel temelin dörtte birinde en yüksek artışın yıllık büyümesinin yüzde 74’ünü gözlemledi.

Garmin 1.8 milyon adet ile beşinci sırada yer aldı. Marka yıllık bazda yüzde 10 büyüme gösterdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: malta dil okulu fiyatları