Çarşamba, Temmuz 9

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon’un yerel biçimleri

Mediazone sadece yerel duyuruyu doğrudan bir konumlandırma olarak görmekle kalmıyor. Her bir yayıncının editoryal stiline uygun olarak, yaratıcı senaryolar, kullanıcıyı yorucu olmadan mesajı sağlayan içerik sunar. Dürüstlük mizahi testinden WebTekno’daki karşılaştırmalı analiz içeriğine kadar farklı biçimlerle, reklamlarınız parçalarınızı içeriğin bir parçası haline getirir.

Dürüst yerel reklam formatları nasıl?

Onedio, Z nesiline büyük ilgi duyan bir araç olduğundan, yerel içerik genellikle testler, anketler, GIF listesi, sosyal medyanın referans başlıkları yoluyla ilerler. Bu formatlar hem dikkat çekiyor hem de reklam mesajına gülüyor ve açısından veriyor. Örneğin, bir temizlik ürünü tanıtmanız gerekiyorsa, “Temizleme Qi nedir?” Kullanıcı bir testle ilgilenir ve test sonuçları için ürün önerilir. O “Özellik X Happy People” gibi içerik listelerine sahip marka deneyimi. Kullanıcı içeriği okur, gülür ve markayla eğlenir.

NatıVe reklamları Mynet’te nasıl çalışır?

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon 2'nin yerel biçimleri 2

MyNet, genel içeriği hedefleyen bir yayıncı olduğundan, yerliler burada günlük yaşamın ucunda formatlarla ilerler. Markalar, dikkat çekmeden yaşam, gündem, dergi ve pratik bilgilerle tasarlanmış içerikler arasında entegre edilmiştir. Örneğin, bir seyahat uygulaması için, “Yaz Tatilini getirmek için 7 bilge yolu oluşturulur” gibi bir mektup. Metinde, başvuru için yapılabilecek rezervasyonun erken avantajları gibi ayrıntılar ayrıntılı olarak eklenir. MyNet’teki bu içerik okuyucuya bilgi sağlar ve ayrıca markanın faydalanmasına izin verir.

WebTekno’da kullanıcıya bir NatıVe duyurusu nasıl sunulur?

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon 3'ün yerel biçimleri 3

WebTekno kitlesi, teknolojik farkındalık, detaylar ve yüksek teknolojik farkındalık ile karşılaştırma yapan kullanıcılardan oluşur. Bu nedenle, yerel duyurular teknik anlatıyı basitleştirerek bilgiye yönelik formatlar sunulmaktadır. Örneğin, kablosuz kulaklıklar için 2025 model karşılaştırması hazırlanabilir. Markanın içerikteki ürünü, teknik özellikleri ile doğrudan içeriğin bir parçası haline gelir ve reklam artık satılık bir öğe değildir. Karşılaştırıldığında bir seçenek olun.

Yemeek.com’da NatıVe reklamları nasıl modellenir?

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon 4'ün yerel biçimleri 4

Yemek yapmayı sevenlerin sık görülen noktası olan Yemeek.com, açıklamanın açıklamasının ötesine geçer ve yerli atmosferi tanımlayan ve bu ruhu getiren bir yayıncıdır. Burada reklamın her unsuru bir masa deneyimine eklenir. “3 malzeme tatlıyla hazırlanan pratik festival menüsü” bir sponsor markasının programına dahil edilmiştir. Tarifin sonunda ürünü piyasada bulabilirsiniz.

Herdeset’te yerel reklamlar nasıl?

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon 5'in yerel biçimleri 5

Duyguları, finans ve yatırım yönelimli bir platform olduğundan, yerel içeriğe yönelik bir platform olduğundan, bilginin yönlendirilmesinde ve ciddi formatta doğrudan hayalidir. Hedef kitlenin şekli için uygun içerikle olan farkını ortaya çıkarır. Teknik analizin uygulanması, hazırlanan içeriğe sponsor olarak dahil edilebilir. Kullanıcı ayrıca bu duyuruyu analizi kolaylaştıran bir kaynak olarak algılar.

Ekstra TV reklamlarında reklamlar nasıl?

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon 6'nın yerel biçimleri 6

Ekstra TV farklı mı? Direktif reklam anlayışı, ekstra TV, halkın profiline dayalı reklamları hedeflemek, markalara maksimum verimlilik sağlar. Peki nasıl mümkün olabilir? En son teknolojik altyapısı sayesinde, her kullanıcı özel reklamcılık gösterebilir. Duyurular, kişiselleştirmek yerine her bir kişi için ayrı olarak gösterilmez.

Mediezon’un yerel biçimleri kimlerdir?

İçeriğin doğal toplantısı ve: Mediezon 7'nin yerel biçimleri 7

  • Hızlı Tüketim Ürünleri
  • Teknolojik ürünler
  • Yiyecek ve mutfak aletleri
  • Fintech ve Bankacılık Dijital
  • Seyahat, eğitim ve dijital hizmetler

Mediazone’un yerel reklam stratejisi, duyurunun dikkat çekmeden çekilmesine izin veren çok önemli bir silahı var. Kullanıcılar reklamda değil, içeriğe tıklayın, ancak içerikte zaten reklam mesajları var.

Tüm bunlara ek olarak, reklam kullanımı için hangi teknolojileri kullanıyor? Hemen açıklayalım.

Mediezon içeriği yapay zekaya göre optimize edilmiştir. Büyük dil modellerinin (LLMS) ve GEO stratejilerinin avantajları sayesinde, üretilen içerik yapay zeka ve arama motorlarının sonuçlarındaki ilk satırdır. GEO ile yapay zekanın görünürlüğünü göz önünde bulunduran hazırlanan reklamlar denemeyle daha akıllıdır ve kullanıcı daha doğaldır.

İlgilenebilirsin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: malta dil okulu fiyatları