Türkiye’de tüketici elektroniği perakende sektöründe bir ilke imza atan MediaMarkt, görme engellilerin erişimini artıran BlindLook deneyimini fiziki mağazalarına taşımaya devam ediyor. Bu kapsamda MediaMarkt, İstanbul’daki tüm mağazalarını görme engelli ziyaretçiler için daha erişilebilir hale getirdi. MediaMarkt, fiziksel mağazalarında engelli bireylerin erişilebilirliğini artırmak için yeni önlemler almaya devam ediyor. Bu kapsamda MediaMarkt, yapay zeka teknolojisini kullanarak görme engelliler için ses desteği çözümleri geliştiren BlindLook ile uzun süredir devam eden iş birliğinin kapsamını genişletti. İşbirliği kapsamında MediaMarkt’ın mağaza düzeyinde hazırladığı erişilebilirlik raporları ilk olarak BlindLook tarafından işlenerek görme engelli ziyaretçiler için sesli talimatlara dönüştürüldü. Daha sonra İstanbul’daki 10 pilot mağazasında görme engelli ziyaretçilere yönelik BlindLook deneyimini hayata geçiren MediaMarkt, yeni bir adım atarak bu deneyimi İstanbul’daki 29 mağazasının tamamında uygulamaya başladı. BlindLook deneyimi sayesinde İstanbul’daki MediaMarkt mağazalarını ziyaret eden görme engelli tüketiciler artık sesli talimatları takip ederek istedikleri reyonlara daha kolay ulaşabilecek. BlindLook’un yapay zeka destekli konuşma simülasyonu desteği şu anda MediaMarkt’ın mobil uygulamaları ve web sitesinde görme engelli kullanıcılara sunuluyor. BlindLook deneyiminin İstanbul’daki tüm MediaMarkt mağazalarına yaygınlaştırılmasıyla birlikte tüm MediaMarkt satış kanalları, görme engelli tüketiciler için daha kapsayıcı hale geldi. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–