İnteraktif Reklamcılık Bürosu’nun (IAB) Avrupa bölgesel organizasyonu olan IAB Europe tarafından düzenlenen MIXX Awards Europe 2024’te en başarılı dijital reklamcılık ödüllerini aldı.
Kazananlar, 18 Temmuz Perşembe günü sanal bir ödül töreninde açıklandı.
21 kategoride başvuruların ödüllendirildiği yarışmada, Türkiye’den katılan ajans, reklamcı ve yayıncılar, MIXX Awards Europe’da bu yıl da 3’ü altın olmak üzere toplam 12 ödülle dikkat çekti.
En önemli ödül ise “Evsizler Galerisi” projesiyle Mediaplus Almanya’dan Hinz&Kunzt’un oldu.
IAB CEO’su Neslihan Olcay Konuyla ilgili yaptığı açıklamada; “Bu yıl Mixx Awards Europe’da Türkiye’den dijitalde iyi sonuçlar veren yaratıcı çalışmalar öne çıktı. Avrupa’nın dört bir yanından aday gösterilen bu yarışmada verilen ödüllerin neredeyse dörtte birinin Türkiye’de yürütülen kampanyalardan gelmesi, ülkemizde dijital reklam sektörünün gurur duyulacak bir noktaya geldiğinin göstergesi. IAB olarak akıllarını, yüreklerini, yaratıcılıklarını, bağlılıklarını, yatırımlarını ve teknolojilerini ortaya koyarak bu çalışmaların gerçekleşmesine katkıda bulunan tüm ekipleri yürekten kutluyoruz” dedi. dedi ki.
class = “medyanet-inline-adv”>
Türkiye TARAFINDAN ÖDÜLLENDİRİLEN KAMPANYALAR:
Kampanya verimliliği
KARIŞIK Gümüş
Karaca APC x Şeyma
VML Türkiye / Karaca
Bağlantılı televizyon reklamcılığı
Altın KARIŞIK
Yumos aracılığıyla
VML Türkiye / Unilever
Dijital açık hava reklamcılığı (DOOH).
Bronz KARIŞIK
OKEY Yeni yıla geri sayım ertelendi
Mindshare / Eczacıbaşı
Potansiyel müşteri yaratma kampanyaları
Bronz KARIŞIK
Anne AI
Evrensel McCann/MediaMarkt
Etkileyici pazarlama
Bronz KARIŞIK
Karaca APC x Şeyma
VML Türkiye / Karaca
Entegre reklam
KARIŞIK Gümüş
Yumoş – Renk ve yapı korumada daha iyisi yok
VML Türkiye / Unilever
Yerel reklam
Bronz KARIŞIK
İyi bir konumdayız
Sirk / Vodafone
Perakende ortalaması
KARIŞIK Gümüş
Veriye Dayalı Lokum: Veriye Dayalı Teknoloji ve Yapay Zeka ile Ramazan Kampanyalarının Etkisini Artırma
SEM/LC Waikiki
Reklam ara
Altın KARIŞIK
BluTV korsan araştırma arama kampanyası
Heyecan/BluTV
Sürdürülebilirlik kampanyaları
Bronz KARIŞIK
Adım at
Rafineri / Yapı Kredi
class = “medyanet-inline-adv”>
Video reklamcılığı
Bronz KARIŞIK
Youtube – Türk dizisinin fragman sponsorluğu
Sparkle Medya/Hepsiburada
VR-AR veya diğer yeni teknolojiler
Altın KARIŞIK
Atatürk’ün en sevdiği şarkılar
Şişecam