Oluşturulma tarihi: 19 Aralık 2024 17:39
İnteraktif Reklamcılık Derneği'nin (IAB) düzenlediği dijital reklamcılık ödülleri MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular 20 Aralık Cuma günü başlayacak.
Yarışmaya başvurular 31 Ocak 2025 tarihine kadar devam edecek. Ön eleme ve ana değerlendirme süreçlerinin tamamlanmasının ardından ödüller, 10 Nisan 2025 tarihinde düzenlenecek törenle sahiplerine takdim edilecek.
15. yılını kutlayan MIXX Awards Türkiye'nin mevcut kategorilerinin yanı sıra dizi videolar, dikey videolar, podcast reklamları ve kurumsal sosyal sorumluluk kampanyaları gibi güncel trendleri yansıtan yeni kategoriler de yarışmaya dahil edildi. Ayrıca dayanıklı tüketimden eğitime, finanstan turizme, eğlenceden modaya kadar pek çok sektöre yönelik özel kategoriler bulunuyor. Toplamda 45 kategoride ödül verilecek yarışma, hızla gelişen ve gelişen dijital reklam dünyasını yeni kategorilerle daha iyi yansıtarak sektörün farklı alanlarında yaratıcılığı teşvik etmeyi amaçlıyor.
Bu yılın bir diğer yeniliği ise IAB üyesi firmalardan seçilen gönüllü jüri üyelerinin jüride yer alması. Böylelikle sektörün farklı alanlarından deneyimli profesyoneller, projeleri daha yakından inceleme fırsatı bulacak.
MIXX Awards Türkiye'ye her yıl olduğu gibi bu yıl da ajanslar, reklamcılar, yayıncılar, teknoloji şirketleri, yapım şirketleri ve dijital pazarlama iletişimi sektöründe faaliyet gösteren tüm firmalar bireysel veya ortaklaşa başvuru yapabilecek. Yarışmaya 1 Ocak 2024 ile 1 Ocak 2025 tarihleri arasında oluşturulan tüm reklam ve kampanyalar ile bu dönemde başlayıp halen devam eden projeler katılabilir.
Yarışmada aynı reklam veya kampanya ile 4 farklı kategoriye başvuru imkanı sunuluyor; 31 Aralık 2024 tarihine kadar yapılan erken başvurular, normal başvuru ücretlerinden daha avantajlı fiyatlardan yararlanabilecek. Ayrıca IAB üyesi firmalardan gelecek taleplere özel indirim uygulanacaktır.