Oluşturulma tarihi: 30 Eylül 2024 10:54
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen Dijital Öğrenci İşleri UniChallenge Eğitim Kampı, Tech versiyonuyla altıncı kez çevrimiçi olarak gerçekleştirildi. 16-27 Eylül tarihleri arasında gerçekleşen eğitim kampına 17 farklı şehirden ve 33 farklı üniversiteden toplam 37 katılımcı katıldı.
“Teknoloji Yolu Dijitaldir” sloganıyla düzenlenen ve üniversite 3. ve 4. sınıf öğrencileri ile yeni mezunların katıldığı programda katılımcılar; Dijital dünyayı yakından tanıma, başarılı şirketlerin hikayelerini ajanslardan ve reklamverenlerden dinleme ve küresel gelişmelerin sektöre etkilerini öğrenme fırsatı buldular.
Evyap’ın desteklediği eğitime bu yıl Havas CX İstanbul ve Tooplay Kariyer Sponsoru olarak katkıda bulundu. Bu yılki programın tanıtım materyali FCB Artgroup tarafından hazırlandı. Ayrıca Eti, mutluluk sponsoru olarak UniChallenge Tech katılımcılarına özel bir paket gönderdi.
Mühendislik bölümlerinin yanı sıra Yönetim Bilgi Sistemleri ve İstatistik gibi bölümlerin de katılımına açık olan UniChallenge Tech, 6 yılda toplam 265 mezuna ulaştı.
class = “medyanet-inline-adv”>
Dersler dışında grup projelerinde çalışan katılımcıların hazırladığı sunumlar arasında ilk üçe giren ekipler, IAB üyesi firmalarda 1 ay staj yapma hakkına sahip oldu.