Açıklanan verilere göre bu dönemde Türkiye’de en çok cilt bakım ürünleri satın alındı. Bu ürün grubunu kadın giyim, sofra ve mutfak ürünleri, yiyecek ve içecekler takip etmektedir. Giyim ve ayakkabı Akdeniz, Ege, Karadeniz, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu’da en çok satılanlar arasında yer alırken, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri ise Orta Marmara ve Anadolu bölgelerinde en çok satılanlar arasında yer aldı. Satışların en fazla olduğu iller arasında Kocaeli, Bursa ve Aydın dikkat çekti. Toplamda 2 milyona yakın satıcı, 335 milyon ürünü kullanıcılarla buluşturdu. En çok sipariş alınan iller ise İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya oldu.
Kadın kullanıcılar en fazla alışverişi %67 ile e-ticaret platformundan gerçekleştirdi. Kullanıcılar arasında en çok alışveriş yapanlar arasında 25-35 yaş grubu öne çıktı.
class = “medyanet-inline-adv”>
Gurme ve organik ürünler ile bitki çayları ve kahve çekirdekleri geçen yılın aynı dönemine göre en yüksek büyüme eğilimi gösteren ürün grubu olarak dikkat çekti. Geçen yıla göre bu yıl satışları artan diğer ürün grupları ise oto aksesuarları, mücevher, ev tekstili ve parfüm oldu. 2024 yılında yüksek sıcaklıkların erken başlaması, klima ve mayo ürün gruplarında satışları hızlandırdı.