
Yaratılış tarihi: 03 Mart 2025 10:34
TURKCELL, Ramazan, Ramazan’ın “Salla Win” kampanyası geleneğini paylaşmanın güzelliği bu yıl devam ediyor. Ramazan’daki Kazan Salla’nın toplam 100 milyon GB kampanyası verecek olan Turkcell, bu yılki kampanyayı paylaşmanın öneminin altını çizmek için bir yenilik getirdi. Sonuç olarak; Kullanıcılar kendilerini kazanan GB’leri kullanabilir ve sevdiklerini ikiye katlayarak paylaşabilirler. Turkcell ayrıca kazandıkları GB’leri paylaşanlara daha fazla “smoothies” yapma hakkı verir.
Turkcell, kullanıcılarına özellikle Ramazan ayına hazırlanan “Salla Win” kampanyasıyla kullanıcılarını kazanırken daha fazla paylaşma ve kazanma fırsatı sunuyor. Kampanyanın bir parçası olarak Turkcells, Turkcell Mobile uygulaması aracılığıyla “Win Salla” işlevini kullanarak kazandıkları GB’leri kullanabilir veya sevdikleriyle paylaşarak ek GB kazanabilir.
Kampanya Ramazan ayı ile başlarken, Turkcell kullanıcıları hediye olarak toplam 100 milyon GB olacak. Ramazan ayı boyunca kazandıkları GB’leri paylaşan Turkcell, parti sırasında sürpriz hediyeler bekliyor.
Turkcell Pazarlama ve Dijital Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Murat Akübaç, kampanya hakkında aşağıdaki değerlendirmeleri yaptı: “Ramazan, paylaşım ve dayanışmanın en güzel anlarından biridir. Turkcell gibi, bu önemli dönemi sevdikleriyle paylaşmada temel olmayı amaçlayan bir kampanya hazırladık. Turkcell gibi, Ramazan’daki yaşamın tüm alanlarında önemli bir gündem olan paylaşma olgusuna katkıda bulunuyoruz. Bu bağlamda, kampanyaya katılacak müşterilerimize toplam 100 milyon GB’lık bir hediye hazır. Bu vesileyle, Ramazan ayının İslam dünyasının her yerinden kutluyoruz ve herkesin sevdikleriyle sağlıklı, huzurlu ve birçok eylemde bulunmasını istiyoruz.
Ramazan’da paylaşmanın önemi “Türksel hareketleri” ile vurgulanmaktadır.
Turkcell bu kampanyayı popüler reklam dizisi “Türksel Movements” ile duyurdu. Mutual ile Kerem Bürsin ile reklam serisinin yeni filmi, Ramazan ayının manevi ruhunun ve paylaşmanın öneminin altını çiziyor. Ramazan için “Shake Win” kampanyasındaki ticari filmle, Türkcell’in yenilikçi ve komik çözümleri ve eğlendirmeleri müşterileri için sağlanmaktadır.
Kerem Bürsin, yeni ticari filmde bir IFtar masasının konuğu. Aile üyeleri, Turkcell’in “Shake Win” işleviyle telefonları sallayarak kazandıkları GB’leri paylaşarak ek GBS kazanabilirler. Film, Ramazan’ın samimi bir dilde paylaşımı ve dayanışmasının ruhunu anlatıyor.
Ticari film dizisi yeni bir hikaye ve Ramazan Partisi için hazırlanan sürpriz bir kampanya ile devam edecek.